1 Вільне володіння
державною мовою |
здійснювати усну й письмову комунікацію (говоріння,
слухання, читання, письмо) на основі знання функцій мови, ресурсів (словника,
граматики) і норм рідної мови, особливостей стилів і жанрів мовлення отримувати й опрацьовувати інформацію з різноманітних
(звукових/аудіальних, друкованих, цифрових) джерел і критично її осмислювати
та використовувати в усній та письмовій взаємодії для обстоювання власних
поглядів, переконань, суспільних і національних цінностей відповідально використовувати мовні засоби для
досягнення особистих і суспільних цілей в різних життєвих ситуаціях
(навчальних, професійних тощо), творчого самовираження, спираючись на
особливості міжкультурної комунікації та на досвід комунікації державною
мовою
|
2 Здатність
спілкуватися рідною мовою (у разі відмінності від державної) |
здійснювати усну й письмову комунікацію (говоріння,
слухання, читання, письмо) на основі знання функцій мови, ресурсів (словника,
граматики) і норм сучасної української літературної мови, особливостей стилів
мовлення та основних художніх та інформаційних (нехудожніх) жанрів, типів
мовної взаємодії отримувати й опрацьовувати інформацію з
різноманітних (звукових/аудіальних, друкованих, цифрових) джерел, критично її
осмислювати та використовувати в усній та письмовій взаємодії для обстоювання
власних поглядів, переконань, суспільних і національних цінностей відповідально, з усвідомленням впливовості
мови та цінності державної мови як мови міжнаціональної взаємодії на всій
території держави, використовувати мовні засоби для досягнення особистих і
суспільних цілей в різних життєвих ситуаціях (навчальних, професійних тощо),
творчого самовираження
|
3 Здатність
спілкуватися іноземними мовами |
ситуативно прийнятно та ефективно виражати ідеї,
почуття, пояснювати й обговорювати факти, явища, події, обґрунтовувати свої
погляди й переконання в усній та письмовій формах (слухання, говоріння,
читання, письмо) в різних особистісних і соціальних контекстах (побутових,
навчальних, професійних, громадських тощо), спираючись на знання лексики й
граматики відповідної мови, її норм, соціокультурної специфіки, особливостей
міжкультурної комунікації та на досвід комунікації державною мовою
|
Ключові компетентності
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар